Skip to the content

Collection Management

Håndtér opkrævninger i Microsoft Dynamics 365 Business Central helt automatisk

Continia Collection Management håndterer alt omkring opkrævninger, fra generering af opkrævnings- forslag til modtagelse og opdatering af betalingsstatus. Dette er den simpleste måde at sikre at dine fakturaer bliver betalt til tiden.

Document Capture

Digitalt fakturaflow for Microsoft Dynamics 365 Business Central-bruger

Document Capture er en komplet løsning til at importere, registrere, godkende og arkivere købsfakturaer og kreditnotaer direkte i Business Central. Andre dokumenttyper håndteres på samme enkle måde, mens alt dette sker med minimal brugerinvolvering. Det sparer dig både tid og besvær med at skulle registrere indkomne fakturaer manuelt.  

XML Import / Export

Løft automatiseret fakturering til næste niveau med OIOUBL, OIOXML, PEPPOL og andre XML-baserede leverandørfakturaer, direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central.

XML Import modul gør det muligt at håndtere elektroniske leverandørfakturaer og kreditnotaer i samme workflow som i Document Capture. 

Det meste af denne funktionalitet har indtil nu været mulig i den separate løsning e-Documents Import, men med denne version er funktionaliteten nu blevet en integreret del af Document Capture. 

Web Approval Portal

Alle medarbejdere på farten får adgang til dokumenter, der afventer godkendelse med Web Approval Portal. Det sker uden brug af Microsoft Dynamics ERP-klienten, men alligevel har rejsende medarbejdere de samme muligheder for at godkende udgifter og andre dokumenter.

Expense Management

Slip af med krøllede og rodede kvitteringer

Når dine kolleger har indleveret sine månedlige rejse- og udgiftsrapporter, bruger du ofte alt for meget tid på at gennemgå en masse rodede og uorganiserede kvitteringer.
Continia Expense Management giver dig et let overblik, og du kan nemt håndtere alle typer af indgående udgifter, uden at du skal bruge andre ERP-systemer end Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Document Output

Spild ikke tiden med at sende rapporter manuelt fra Microsoft Dynamics NAV til dine kunder og andre eksterne relationer. Continia Document Output automatiserer denne opgave, og giver samtidig mulighed for at designe e-mails, så de har netop de informationer og det design, du ønsker!

Payment Management

Du kan sende betalinger direkte fra Microsoft Dynamics  til din banks online-system via Continia Payment Managements unikke, direkte kommunikation med banken. Betalingerne bliver godkendt og sendt til banken i ét simultant workflow, og du modtager en kvittering for betalingen med det samme.

Og med tilføjelsen Continia Statement Intelligence kan du strømline hele betalingsprocessen gennem import af kontoudskrifter, automatisk vedhæftelse af bilag, afregning af kombinerede betalinger og automatisk oprettelse af indbetalingsbilag. 

MobilePay Invoice

Vil du gerne øge likviditeten og hjælpe dine kunder med at betale inden forfaldsdagen? Og vil du gerne spare penge og samtidig fjerne risikoen for fejl på samme tid?

Denne app gør det muligt for dig at fakturere dine kunder direkte via kundens MobilePay app fra din Microsoft Dynamics 365. 

Håndtering af fakturaer kan være en tidskrævende proces for både dig og dine kunder. I en travl hverdag har du måske ikke den fornødne tid til at bekræfte oplysninger, og vanskelige betalingsprocesser for dine kunder kan resultere i at betalinger kommer efter forfaldne dage eller med forkerte oplysninger - hvilket blot resulterer i ekstra arbejde for dig.

MobilePay Subscriptions

Denne app gør det muligt at opkræve faste opkrævninger og abonnementer via MobilePay, direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Vil du gerne imødekomme dine kunders ønske om at kunne klare alt omkring betalinger nemt og enkelt via mobiltelefonen? Vil du samtidigt gerne øge likviditeten og håndtering af faste opkrævninger? Så er denne app lige hvad du søger. 

MobilePay Subscriptions er en enkel og effektiv løsning til automatisk håndtering af faste opkrævninger og abonnementer. Udvidelsen tilføjer en ekstra opkrævningsfunktionalitet til Business Central, som gør det muligt for dine kunder at betale faste opkrævninger med en MobilePay aftale.

Kontakt os

Tlf.:  + 45 70 20 55 80. Telefonen er åben mandag til torsdag mellem kl. 8.00 og 16.00 samt fredag fra 8.00 til 15.30.