En forbundet løsning til systemer, virksomheder og mennesker

Vil du gerne dykke lidt mere ned i Continias løsninger?

Klik ind på løsningerne nedenfor og få en dybere indsigt i specifikke fokusområder i de forskellige Continia løsninger.

Continia Software

PAYMENT MANAGEMENT

Komplet betalingssuite, der håndterer alt relateret til betalinger mellem din bank og Microsoft Dynamics 365 BC/NAV

Administrationen af betalinger kan ende med at blive en kostbar affære for din virksomhed, fordi betalingen af leverandører ofte kan medføre unødvendige omkostninger såsom betalingsgebyrer som følge af for sen betaling, tidsforbrug i forbindelse med korrigering af fejl, mistede betalingsrabatter og ressourceforbrug ved import og eksport af filer til og fra banken.

Payment Management er en komplet betalingsløsning, der sikrer god kvalitet og giver et højt sikkerhedsniveau gennem hele betalingsprocessen.

Læs mere om Payment Management

Er du allerede bruger af Payment Management, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Payment Managenment er løsningen for dig.
Se/læs mere om Payment Management opgradering

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Payment Management.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

PAYMENT MANAGEMENT – PAYMENT APPROVAL

For Business Central Cloud på AppSource er dette modul tilgængelige som separate featuremoduler i Payment Management.

Gældende for On-premises er, at dette tillægsmodul kræver en individuel licens – en basislicens til Payment Management.

Bemærk at det generelle antal transaktioner, der definerer den månedlige forbrugspris, ikke omfatter de indlæste transaktioner, der foretages ved hjælp af de nye funktioner.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Payment Approval.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

PAYMENT MANAGEMENT – SERVICE PROVIDER IMPORT

For Business Central Cloud på AppSource er dette modul tilgængelige som separate featuremoduler i Payment Management.

Gældende for On-premises er, at dette tillægsmodul kræver en individuel licens – en basislicens til Payment Management.

Bemærk at det generelle antal transaktioner, der definerer den månedlige forbrugspris, ikke omfatter de indlæste transaktioner, der foretages ved hjælp af de nye funktioner.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Service Provider Import.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

PAYMENT MANAGEMENT – DIRECT DEBIT

Direct Debit er kun tilgængelig for hollandske Business Central-versioner.

For Business Central Cloud på AppSource er dette modul tilgængelige som separate featuremoduler i Payment Management. 

Gældende for On-premises er, at dette tillægsmodul kræver en individuel licens – en basislicens til Payment Management.

Bemærk at det generelle antal transaktioner, der definerer den månedlige forbrugspris, ikke omfatter de indlæste transaktioner, der foretages ved hjælp af de nye funktioner. På nær Direct Debit Reversals, som tilføjes bankafstemningslinjen.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Direct Debit.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

Kommuniker med din bank og ombyt betalingsoplysninger direkte fra din Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Send dine betalinger, modtag kontoudtog og statusopdateringer, download valutakurser og importer automatisk dine filer sikkert.

Find ud af om din bank muliggør Direct communication ved at klik HER

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Direct communication.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

 

 

STATEMENT INTELLIGENCE

Reducér tid, omkostninger og potentielle fejlindtastninger i forbindelse med manuel bankafstemning.

Håndter alt omkring betaling til dine leverandører og den efterfølgende afstemning af bankkonti helt automatisk. Få en tæt integration mellem Microsoft Dynamics 365 BC/NAV og din bank, så du kan klare det hele, uden at skulle forlade økonomisystemet på noget tidspunkt.

Læs mere om Statement Intelligence

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Statement Intelligence.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

MOBILEPAY SUBSCRIPTIONS

Denne app gør det muligt at opkræve faste opkrævninger og abonnementer via MobilePay, direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central

Vil du gerne imødekomme dine kunders ønske om at kunne klare alt omkring betalinger nemt og enkelt via mobiltelefonen? Vil du samtidigt gerne øge likviditeten og håndtering af faste opkrævninger? Så er denne app lige hvad du søger.

Supporterede versioner – Denne app understøtters af Microsoft Dynamics 365 Business Central on Cloud.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med MobilePay Subscriptions.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

MOBILEPAY INVOICE

Send fakturaer via MobilePay – og få betalingen med ét swipe

MobilePay Invoice er den nemme og effektive løsning til betaling af fakturaer. Den imødekommer dine kunders behov for hurtigt at få klaret alt fra mobilen. Kunden kan betale fakturaen med ét swipe i MobilePay og slipper for manuel indtastning, der ellers kan være grund til, at man ikke får betalt regningen. Samtidig slipper du for, at kunden laver fejlindtastninger.

Supporterede versioner – Denne app understøtters af Microsoft Dynamics 365 Business Central on Cloud.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med MobilePay Invoice.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

WEB APPROVAL PORTAL

Alle kan godkende!

Alle medarbejdere på farten får adgang til dokumenter, der afventer godkendelse via Web Approval Portal. Det sker uden direkte adgang til Microsoft Dynamics 365 BC/NAV, men alligevel har rejsende medarbejdere de samme muligheder for at godkende udgifter og andre dokumenter.

Bemærk! Web Approval Portal kan anvendes sammen med både Document Capture og Expense Management.

Læs mere om Web Approval Portal 

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Web Approval Portal.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

DOCUMENT CAPTURE

Digitalt fakturaflow for Microsoft Dynamics 365 Business Central-bruger

Document Capture er en komplet løsning til at importere, registrere, godkende og arkivere købsfakturaer og kreditnotaer direkte i Business Central. Andre dokumenttyper håndteres på samme enkle måde med minimal brugerinvolvering. Det sparer dig både tid og besvær med, at skulle registrere indkomne fakturaer manuelt.

Læs mere om Document Capture

Er du allerede bruger af Document Capture, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Document Capture er løsningen for dig.
Se/læs mere om Document Capture opgradering

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Document Capture.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

PURCHASE CONTRACTS

Purchase Contracts er et tillægsmodul til Expense Management og Document Capture. 

For Business Central Cloud på AppSource introduceres Purchase Contracts som et ekstra Feature modul til Document Capture. Funktionerne i Purchase Contracts inkluderes i Essential modulet for Expense Management. Det betyder, at et kontraktstyringssystem ikke får en merpris for kontant-og kreditkortkøb.

I Expense Management On-premises licenser er der inkluderet 2000 registrerede kørsler per år. Tidligere opererede Continia med et gebyr, der skulle betales hver gang antallet af kørsler oversteg de 2000 registreringer. 
Denne regel er nu blevet forenklet, så kunder betaler gebyret for hver enkelt registrering, der overstiger de 2000 kørselsregistreringer. Denne regel bliver inkluderet når kunder modtager deres fornyelsesfaktura.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Purchase Contracts. Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

EXPENSE MANAGEMENT

Nu er det lettere end nogensinde at registrere forretningsrelaterede udgifter og aktiviteter i Microsoft Dynamics 365 BC/NAV

Godkendelse af udgifter – Få styr på medarbejdernes udgiftsbilag, firmakreditkort og kørsel. Med denne løsning bliver det lettere end nogensinde at registrere og godkende forretningsrelaterede udgifter og rejseaktiviteter ved hjælp af Business Central, en unik Expense-app og en webportal. 

SmartScan i Expense App – SmartScan er en gamechanger til nemmere at indsende og håndtere medarbejderudgifter. Det er et tidsbesparende værktøj, som enhver medarbejder vil få glæde af, når de skal indsende deres medarbejderudgifter!

SmartScan er en helt ny feature i Expense Appen, der frigør endnu mere tid. Ved hjælp af den nyeste banebrydende OCR-teknologi opfanger og genkender SmartScan dataene fra den indsendte kvittering og udfylder informationen helt automatisk for expensebrugeren – manuel dataindtastning er ikke længere nødvendig!

Når en medarbejder foretager et køb, kan vedkommende tage et hurtigt billede af kvitteringen. I samme øjeblik opfanger og genkender SmartScan dataene, og udfylder automatisk beløbet, valuta, dato og beskrivelsesfeltet for medarbejderen. 

SmartScan identificerer også data i pdf-filer, som er vedhæftet en expense-udgift. 

SmartScan virker på alle kvitteringer, uanset hvilket land de kommer fra. Hvis en eller flere af kvitteringerne ikke bliver identificeret korrekt, så indsend gerne en supportbillet til os og vedhæft de(n) pågældende kvittering(er), så SmartScan-funktionaliten kan blive endnu bedre.

Både nye og eksisterende kunder har mulighed for at få SmartScan. 

Registrér kørsel – Funktionaliteten til registrering af kørsel gør det nemt at registrere og indsende ruteberegning og kilometerantal, enten i mobilappen eller via den browserbaserede udgiftsportal. Ruten bliver automatisk beregnet via Google Maps. I bliver altid sikret en korrekt beregning og der bliver afregnet korrekt. 

Registrering af per diem – Diæter, eller daglig beregning af kvoter for indkvartering og måltider, er en integreret del af Expense Management. Funktionen inkluderer særlige landekrav og giver brugerne mulighed for, at sende rapporter direkte fra mobilappen eller fra Expense Portalen ved at specificere rejseperiode, indkvartering og antal måltider pr. dag.

Betalingskortstransaktioner – Transaktioner i forbindelse med firmabetalingskort importeres i Microsoft Dynamics 365 BC/NAV.

Læs mere om Expense Management

Er du allerede bruger af Expense Management, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Expense Management er løsningen for dig.
Se/læs mere om Expense Management opgradering

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Expense Management.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

DOCUMENT OUTPUT

Oversigt over alle sendte og ikke sendte dokumenter fra Microsoft Dynamics 365 BC/NAV

Nogle kunder ønsker at modtage deres dokumenter f.eks. salgsfakturaer, kreditnotaer, påmindelser, fysiske udskrifter, PDF-vedhæftede filer i e-mails, mens andre ønsker at modtage i elektroniske formater som XML. Er denne oversigt over dine modtageres præferencer let tilgængelig i din virksomhed? Med Document Output kommer du ikke til at mangle informationen, og det bedste er, at alt håndteres automatisk inde fra Microsoft Dynamics 365 BC/NAV.
Læs mere om Document Output

Er du allerede bruger af Document Output, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Document Output er løsningen for dig.
Se/læs mere om Document Output opgradering

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Document Output.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

XML IMPORT / EXPORT

XML IMPORT

Håndtér opkrævninger i Microsoft Dynamics 365 BC/NAV helt automatisk

Løft automatiseret fakturering til næste niveau med OIOUBL, OIOXML, PEPPOL og andre XML-baserede leverandørfakturaer, direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central. XML Import modul gør det muligt at håndtere elektroniske leverandørfakturaer og kreditnotaer i samme workflow som i Document Capture.

Bemærk! XML Import til NAV og Business Central On Premises kræver en aktiv licens på Document Capture.

XML EXPORT

Sende elektroniske dokumenter til dine kunder og leverandører direkte fra Microsoft Dynamics 365 BC/NAV. 

XML Export håndterer den udgående kommunikation, skaber en effektiv og sikker distribution af elektroniske dokumenter.

Bemærk! XML Export kræver en aktiv licens på Document Output.

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med XML Import / XML Export.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

COLLECTION MANAGEMENT

Håndtér opkrævninger i Microsoft Dynamics 365 Business Central helt automatisk

Continia Collection Management håndterer alt omkring opkrævninger, fra generering af opkrævningsforslag til modtagelse og opdatering af betalingsstatus. Dette er den simpleste måde at sikre, at dine fakturaer bliver betalt til tiden.

Læs mere om Collection Management 

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Collection Management.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

OPplus

OPplus er kun tilgængelig for Tysk Business Central-versioner.

En kraftfuld alt-i-en-løsning til din økonomistyring

Spare tid og undgå manuelt arbejde samt øge produktiviteten i din virksomhed ved at behandle dine indgående og udgående betalinger effektivt. Du kan nemt holde styr på din likviditet med et overblik over alle dine åbne og lukkede poster på hver finans-, debitor- eller kreditorkonto.

Gør din betalingsproces enklere og undgå fejl

Læs mere om OPplus 

Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med OPplus.

Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk

Følg med i nyheder fra Continia

 

Klik HER

OBS:

Som kunde med én eller flere løsninger fra Continia Software, skal du informeres om de seneste ændringer i forbindelse med Continias DPA (Data Processing Agreement), samt hvordan Continia fremadrettet vil informere kunder omkring ændringer til DPA’en.

Siden november 2022 har du sikkert lagt mærke til en notifikation inde i Business Central, der beder dig om at acceptere en ny DPA (version 2.1) fra Continia, eller måske er du blevet bedt om at underskrive en papirversion af DPA’en.

Fremadrettet vil dette ændre sig.

Den fremadrettede proces

For fremadrettet at gøre det mere simpelt at informere om ændringer til DPA’en, vil Continia ikke længere bede dig om at give aktivt samtykke i Business Central eller bede dig om at underskrive og indscanne en papirversion af DPA’en. De vil i stedet informere om ændringer til DPA’en via deres hjemmeside www.continia.dk og via e-mail for at være sikre på, at du får besked direkte i din indbakke.

Du og dine kollegaer er velkomne til at abonnere på opdateringerne omkring fremadrettede ændringer ved at tilmelde dig e-maillisten nedenfor.

Tilmeld dig e-maillisten for at modtage DPA-opdateringer her

Den nye DPA

Continia har frigivet endnu en ny version af deres DPA (version 2.2), som skitserer informationsproceduren for fremadrettede opdateringer til DPA (artikel 2.c). Denne DPA indeholder også andre mindre opdateringer, og du kan se den fulde opsummering for både DPA 2.1 og DPA 2.2 nedenfor.

DPA (version 2.2) – klik her

DPA opsummering – klik her

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Et omfattende ERP-system designet til styring af små og mellemstore virksomheder.

ERP Løsninger der giver mening

Microsoft Power Platform

Skab en digitaliseret kultur ved at automatisere dine processer med Microsoft Power Platformen.

Digitaliser med Power Platformen

Continia Software

Effektuerer dine processer i økonomiafd. og frigive værdifuldt tid med f.eks. Payment Management & Document Capture

Styrk dit finansteam