Skip to the content

Lessor payroll

 

 Product Roadmap NAV Payroll

  • Servicepack 2 er frigivet
  • NAVI – Integrations værktøj
  • Næste Servicepack 3 – forventet juni 2021
  • 14. januar 2022 ophører opdatering og support på Microsoft Dynamics NAV 2009 R2
  • Øvrige versioner følger successivt over en årrække, men altid med rettidig omhu og varsel, der sikrer Lessor kunder en god og tryk overgang til ny Lessor lønløsning
  • Kommende Servicepacks og indhold er endnu ikke fastlagt

 

Øget effektivitet gennem integration

LESSOR Payroll er et fuldt integreret lønsystem til Microsoft Dynamics NAV 2013 til og med Microsoft Dynamics 365 Business Central version 14. Med integration til LESSOR Time & Attendance, LESSOR Human Resources og øvrige produkter til Microsoft Dynamics NAV 2013 til og med Microsoft Dynamics 365 Business Central version 14 samles alle oplysninger ét sted. Integrationen giver øget effektivitet, fordi genvejstaster og logik er kendt på forhånd. I opnår ligeledes besparelser i driften, da I kan afvikle systemerne på samme platform.
I LESSOR Payroll kan I med en prøveberegning få vist resultatet af løn- kørslen og finanskonteringen, før lønnen bogføres og udbetales til medarbejderne. Så kan I være sikre på at udbetale korrekt løn, og I undgår at skulle bruge tid på korrektioner. Med LESSOR Payroll får I datostyring af alle registreringer. Det giver sikkerhed for, at ændringer bliver gennemført; også selv om de gule sedler er faldet ned fra skærmen!
Lønsystemet har integration til dimensioner og kontoplan, og finanskonteringen dannes automatisk ved afvikling af lønnen. Finanskonteringen skal stemme, inden lønnen kan gøres færdig. Det sparer ressourcer til afstemninger og den eksterne revisor - og giver i sidste ende lavere omkostninger.

 

Store fordele med integration

Som et integreret modul i Microsoft Dynamics NAV 2013 til og med Microsoft Dynamics 365 Business Central version 14 har LESSOR Payroll integration til Sagsmodulet. Det betyder, at LESSOR Payroll kan overføre data til Sagsmodulet og omvendt. Det giver en hurtig og smidig arbejdsgang – og sikrer, at I ikke skal taste samme data flere steder.

LESSOR Payroll er desuden integreret til LESSOR Time & Attendance og LESSOR Human Resources. Det giver en lang række fordele; blandt andet kan medarbejdernes komme/gå- og fraværsregistreringer fortolkes til løndele, som kan indlæses direkte i LESSOR Payroll; og fælles stamdata kan vedligeholdes på tværs af modulerne. Det vil sige, at I kun skal taste stamdata et sted for at slå det igennem alle steder. Det sparer tid og sikrer mod manuelle tastefejl.
Hos LESSOR er løsninger ikke statiske. Derfor indgår I automatisk i vores opdateringsprogram, der sikrer løbende udvikling og opdatering af systemet.

 

Benytte I en ældre version af Microsoft Dynamics NAV (fra version 2009 til 2018), er det muligt at opgradere til Microsoft Dynamics 365 Business Central 14 frem til 1. oktober 2021.  

Ved spørgsmål til LESSOR er du velkommen til at kontakte BDL-lønkonsulent Ole Balslev på telefon: +45 25 79 47 97 eller mail: ob@bdl.dk

 

Kontakt os

Tlf.:  + 45 70 20 55 80. Telefonen er åben mandag til torsdag mellem kl. 8.00 og 16.00 samt fredag fra 8.00 til 15.30.